Semasa

(9 FOTO) Baju Raya Jarang, Singkat Nora Danish Dikecam Teruk Orang Ramai

Baju Raya Jarang, Singkat Nora Danish Dikecam Teruk Orang Ramai


Sebulan berpuasa, rakyat Malaysia beragama Islam kini sedang menyambut hari raya Aidil Fitri.

Ketiak beraya, memang seua orang akan memakai baju raya yang baru dan cantik-cantik.

Kini semua akan memuatnaik gambar baju raya mereka di laman sosial mereka termasuk para artis.

Pada hari raya yang pertama, antara baju raya artis yang menerima tumpuan ramai ialah pelakon popular Nora Danish.

Baju putih Nora Danish dikritik teruk orang ramai kerana dia memakai kain yang jarang dan singkat.

Pelbagai komen diberikan namun rata-rata kecewa dengan fesyen Nora Danish itu.

Namun orang memuji baju raya Nedim dan anak Nora Danish, Rayqal yang segak berbaju melayu lengkap.

Ini antara komen dari orang ramai:

"Anak dengan laki dah kemas nampak sopan je..tapi tang Bini adoiiiiii, merosakkan betul la si Nora Danish ni...buat malu je.."

"Melampau nora danish ni.. Tak pernah nak sopan.. Tak payah tunjuk kaya, orang tahu kau kaya.. Tak payah tunjuk cantik, orang tahu kau cantik.. Berpada la.. Macam tu plak baju kau.. Mana org x meluat dengan ka"

"Sedih bile hari raya..bulan baik,setahun sekali x geti nak pki elok-elok...nak berfesyen to xde hal, tapi jangan la sampai wat pakaian tradisi melayu kite jadi cam haprak!"





Ini gambarnya:











Sumber : berita memey

Sumber :
ADS HERE

About Jubah Semalam

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.