Semasa

Kondom Perisa Nasi Lemak Bakal Berada Di Pasaran Tak Lama Lagi

Kondom telah lama diperkenalkan untuk menggalakkan seks sihat. Walau bagaimanapun masih ramai yang memilih untuk tidak menggunakan kondom ketika berasmara atas alasan ‘kurang feel’ atau tidak selesa. Tetapi kini kondom menjadi sesuatu yang lebih menarik dengan wujudnya perbagai perisa.
Goh Miah Kiat yang merupakan Ketua Pegawai Eksekutif kepada pengusaha kondom terbesar di dunia baru-baru ini telah mengejutkan rakyat Malaysia selepas dia bercadang mahu mengeluarkan kondom dengan perisa nasi lemak.

Sebelum ini Karex, syarikat pengeluar kondom terbesar ini pernah mengeluarkan kondom dengan perisa durian yang menjadi hangat di pasaran.
“Di Malaysia, perkara pertama yang kita bangun pada waktu pagi, kita bercakap mengenai nasi lemak. Jadi saya rasa ia adalah sesuatu yang akan menyatukan kita semua, “ katanya dalam satu temu bual dengan Channel NewsAsia.

Reka bentuk luar biasa yang lain termasuk kondom glow in the dark, tatu yang diilhamkan yang bertekstur dan di mana produk tersebut adalah salah satu yang terbaik Karex.



Sumber : kaki share

Sumber :
ADS HERE

About Jubah Semalam

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.