Semasa

Video Pemimpin Agama Buktikan ‘Fidget Spinners’ Amalan Syaitan

Sejak kebelakang ini, permainan Fidget Spinners ini menjadi sangat popular. Bukan setakat di kalangan orang dewasa, tapi anak-anak pun juga turut bermain. Permainan ini boleh didapati dengan berbagai versi. Dari versi yang mahal, sampai yang harganya Rp10 ribuan. 

 Namun agak mengejutkan apabila seorang pemimpin agama Kristian telah mengeluarkan satu kenyataan bahawa mainan kanak-kanak yang popular itu adalah ciptaan ‘syaitan’ yang merosakkan minda anak-anak muda.
Dia telah mengecam alat permainan itu sebagai amalan syaitan kerana mereka memaksa anak-anak untuk membuat satu simbol syaitan dari pergerakan jari semasa mereka bermain dengan permainan tersebut. 

 Juan Mariano Avalos berkata, ‘Fidget Spinners’ mempunyai unsur-unsur kejahatan dengan simbol pada tangan ketika anak-anak muda leka bermain dengan permainan tersebut. Dia memuat naik video yang mencetuskan kontroversi dengan menerangkan teorinya bahawa ‘Fidget Spinners’ datang dari sisi gelap simbol syaitan dan anak-anak harus berhenti dari bermain dengan permainan tersebut. 

Jom saksikan video ini.


Sumber : kaki share

Sumber :
ADS HERE

About Jubah Semalam

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.