Semasa

'Dapat Parcel Kosong..Bila Buka Bau Wangi' - Lelaki Ini Kongsi Pengalaman Terima Santau Angin Melalui Pos



Walaupun zaman semakin maju namun ada segelintir masyarakat masih lagi berpegang kepada kepercayaan tahyul dan syirik. Perasaan hasad dengki dan tidak boleh melihat orang lain lebih maju menyebabkan mereka menggunakan ilmu hitam untuk menjatuhkan pesaing mereka. 

Apa yang terjadi kepada Abdillah Mignolet ini yang terkena 'santau angin' yang membawa perubahan besar kepada dirinya dan orang tersayang. Ikuti perkongsian dari beliau yang menjadi bualan netizen ketika ini. 


'Berhati-hati. Pengajaran untuk diri sendiri juga'

Aku bukannya reti nk lukis....so aku tulis benda yg betul2 jadi kat aku. Parcel ni aku dpt awal puasa....mula2 hairan..yelah....aku x order ape2 masa tu....nama sender yg x jelas...alamat ntah ape2.

Aku pun bukak la sampul tu. Apa kat dlm adalah kosong.....ye kosong...tapi satu bau yg sangat wangi muncul..satu mlm semua org tegur aku wangi semacam...sampai aku berpeluh bau tu makin kuat....

Esok nya aku bangon.....aku jadi lemah sgt..aku biasanya ok..tapi hari tu....aku rasa lain...dan hari2 berikutnya....aku jadi org lain...ramai jugak kawan2 fb..sekitar...kawan kerja yg tegur aku berubah...tapi ape aku blh buat??

Aku jadi pelupa...semangat aku mmg xde..jiwa aku kosong...satu hari aku rasa sgt panjang..semalam aku rasa mcm dah 3 hari berlalu...aku jadi x suka bercakap dengan org..aku suka duduk dlm gelap.

Aku sblom nya suka tlg org yg ade masalah...perlukan duit...tapi kali ni aku blh marah sbb asik mintak kat aku..aku xsuka mkn...aku cuma suka minum..sbb badan aku panas...mcm x logic kan..sbb kau belom kena...aku dah rasa sakitnya..

Bab relationship & family aku xnk sentuh....sbb personal sikit...cukup lah aku hampir hilang semuanya.

Aku bukan x percaya benda tahyul.....tapi benda tu pun dah jadi kat aku...mula2 mmg aku x sedar benda ni berlaku...alhamdulillah skg aku dah ok...blh bwk perasaan tenang tu dtg balik.

Terima kasih pada yg merawat aku...

Lepasni...kalau korang dpt parcel dari sender yg korg x pasti....check dulu ye...hati2...kita x kenal siapa musuh kita....sape yg cemburu tgk kita. Aku xnk besarkan perkara ni....just nk korg hati2....sbb aku dah tahu sape yg hantar..tapi aku x simpan dendam.

Alamat korg...nama penuh...kalau boleh sila rahsiakan sikit..sbb aku x beringat...aku jadi mcm ni.


Sumber : kaki share

Sumber :
ADS HERE

About Jubah Semalam

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.