Semasa

'Saya Minta Maaf Aibkan Bekas Suami Saya' - Wanita Dedah Suami Kantoi Dengan Perempuan Lain Minta Maaf, Ini Respon Si Suami


Sejak semalam viral di media sosial seorang wanita yang menangkap basah suaminya bersama  seorang wanita lain. Video tersebut memaparkan suami wanita berkenaan yang menceraikan isterinya itu, Nurain Abdullah pada 27 Jun lalu. 

Kerana terlalu memendakan rasa, Nurain akhirnya mendedahkan apa sebenarnya yang berlaku pada hari tersebut. Kisahnya itu menjadi viral di Facebook sehingga dikongsi oleh ribuan netizen. 

Nurain, yang berasal dari Indonesia memeluk Islam dan bernikah dengan bekas suaminya itu  di Johor Bahru. Dia sanggup meninggalkan keluarganya di Indonesia yang beragama Kristian. Setelah 10 tahun berkahiwn, bekas suaminya itu telah lapan kali kantoi curang kepadanya. 


Terbaru, Nurain memuat naik satu lagi status dimana dia meminta maaf kepada netizen kerana telah membuka aib bekas suaminya itu. Dalam status tersebut, dia memberitahu bekas suaminya itu tidak lupa akan tanggungjawabnya dengan memberi nafkah kepada anak-anaknya dan juga kepada dirinya. Berikut luahan permohonan maaf dari wanita tersebut. 

Rata-rata netizen sangsi dengan apa yang dimuat naik. Ada yang mendakwa akaun wanita tersebut telah digodam malah atau yang mengandai wanita tersebut telah diugut. Video yang dimuat naik semalam juga telah dipadam dari laman Facebooknya. 

Dalam satu komen, bekas suami tersebut memuat komen berikut dalam status permohonan maaf oleh isterinya itu. 


Wanita itu juga berharap orang ramai berhenti menyebarkan video yang telah dimuat naik olehnya. Semoga Nurain tenang menghadapi ujian hidup dan lebih berfikiran matang selepas ini. 




Sumber : kaki share

Sumber :
ADS HERE

About Jubah Semalam

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.