Semasa

Gadis Tergoda, 4 Artis Tampan Yang Ketagihan Adegan Seks Dalam Filem Di Hollywood

Apa yang pasti melakukan adegan seks dalam babak filem adalah dianggap sebagai bonus dalam beberapa filem di industri dunia perfileman Hollywood. apabila kita bercakap mengenai adegan ranjang atau pun seks yang dilakukan oleh artis-artis ternama Hollywood nampaknya ia sudah menjadi sesuatu kebiasaan.

Atas nama profesionalisme yang di agungkan oleh dunia barat, beberapa aktor Hollywood ini ingin dan sanggup melakukan adegan seks atas arahan pengarah. Demi meningkat kemahiran dalam lakonan, mereka semua sanggup dan rela melakukan adegan panas tersebut dengan tujuaan pengalaman.
Yang kelakarnya, ketika aktor atau aktres ini melakukan adegan seks tersebut, mereka sebenarnya bukanlah bersungguh-sungguh dalam melakukan hubungan sebegitu dengan wanita dalam lakonannya itu. Mereka tak ubah sekadar hanya memberikan gerakan pura-pura dan trick kamera yang akan membuatkan penonton terpegun.

Namun setelah melakukannya ada di antara pelakon ini sehingga ketagihan melakukan adegan seks dengan pelakon tersebut. Nak tahu siapa mereka ya? jom selami pelakon-pelakon itu.

1. Zac Efron
Zac Efron seorang bintang atau popular dalam sebuah drama bersiri yang di bawakan oleh Disney, High School Musical. Nama Zac Efron amat digilai oleh remaja kerana ketampanan dan penampilan Zac Efron yang adorable membuatkan penonton teruja, terutama wanita, rata-rata peminat terkesima menyaksikan adegan seks yang dilakonkan olehnya. Untuk pengetahuan semua Zac Efron melakukan adegan ranjang yang pertama adalah ketika berusia 27 tahun dalam filem At Any Price (2012).
Adegan seks pertama kali Zac Efron itu dilakukan bersama pelakon terkenal iaitu Heather Graham. Awalnya Zac Efron mengaku merasa sangat gugup di ranjang,  namun lama kelamaan Zac Efron akhirnya menikmati momen tersebut yang membuatnya tak senang duduk.

2. Ryan Reynolds
Siapa yang tak kenal Ryan Reynolds, aktor yang berasal dari Kanada dan suami kepada artis cantik Blake Lively, sememangnya dia tak asing lagi di dalam dunia hiburan di Hollywood wajahnya sering berada di Filem-filem boxoffice. Beberapa kali beraksi di bermacam filem ternama di dunia, Deadpool (2016) hingga X-men Origins: Wolverine (2009) dan lain-lain.
Di ceritakan olehnya antara semua filem yang dilakonkan Ryan Reynolds juga hampir kesemuanya ada melakukan adegan seks. Walaubagaimanapun Ryan Reynolds pada permulaan mengaku agak bingung dan gugup seketika. Setelah dia cuba melakukan simulasi seks di depan kamera, Ryan Reynolds mengaku lebih selesa selepas itu. Dalam sebuah wawancara bersama setesen TV, Ryan Reynolds sempat menceritakkan tentang keindahan perasaannya ketika melakukan adegan intim.
“Adegan seks yang membuatku bingung hingga lupa dengan semua dialog yang harus aku katakan,” ujar Ryan Reynolds.


3. Jake Gyllenhaal
Pelakon Jake Gyllenhaal pula telah banyak berlakon di berbagai filem di dunia Hollywood. Salah satunya, Love & Other Drugs (2010) bersama pelakon terkenal wanita Anne Hathaway.
Jake Gyllenhaal juga di katakan amat cukup berpengalaman dalam adegan dan aksi intim yang membuatkan penonton terpaku seketika. Oleh kerana sebab itu, Jake Gyllenhaal telah mengaku sudah terpakar dalam melakukan adegan intim.

Robert Pattinson
Anda kenal Robert Pattinson? dia memang sinonim dengan watak sebagai vampire tampan yang menjadi kegilaan gadis, Edward Cullen, di Twiligt. Robert Pattinson adalah pemacu utama dalam melakukan adegan intim di depan kamera dalam filem tersebut.
Bersama heroinnya, Kristen Stewart yang ketika itu menjadi kekasihnya sendiri, Robert Pattinson, mengakui tak begitu sukar malah amat mahir. Bahkan, Robert Pattinson menyebut sangat menikmati dan mendambakan adegan seks yang dia lakonkan.

“Aku melakukannya adegan ini dengan Kristen. Jadi, aku tidak kekok.” kata Robert Pattinson.
“Aku melatihnya di depan cermin. Lalu, beberapa kali di depan kamera. Setelah mendapatkan wajah yang sesuai, aku baru boleh melakukan simulasi seks,” Robert Pattinson menambah

Sumber : Hangat.com

Sumber : kaki share

Sumber :
ADS HERE

About Jubah Semalam

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.