Semasa

'Guna Gelaran Untuk Menipu Wanita' - Lelaki Ini Dedah Perangai Sebenar Habib Tipu Dan Perdaya Wanita


Kalau sudah berniat untuk menipu, sudah tentu pelbagai cara akan dilakukan untuk mencari mangsanya. Ada yang sanggup menyamar menggunakan identiti palsu dan tak kurang juga menjual agama untuk kepentingan diri sendiri. 

Menerusi perkongsian di laman Facebook oleh Mohamad Bohari, kejadian yang menimpa anak saudaranya sudah pasti memburukkan nama baik golongan agamawan seperti para habib dan syeikh. Berikut adalah perkongsian penuh yang ditulisnya. 

"Pancing Wanita Guna Agama"


'Minta Gambar Tapi Untuk Pukau'


"Buat Perkara Jijik Atas Nama Agama" 



Apa yang mengejutkan ialah, lelaki arab itu mendakwa mempunyai hubungan baik dengan beberapa pemimpin-pemimpin Malaysia. Malah dia juga mendakwa dapat merawat penyakit yang berkaitan denga makhlus halus. Malah dia juga mendakwa Siti Nurhaliza juga pernah bertemu dengannya konon mendapatkan ikhtiar zuriat. 


Perkongsian tersebut mendapat perhatian netizen yang rata-rata pernah mengakui diperdaya dan ditipu oleh lelaki arab itu. Namun tiada laporan polis pernah dibuat terhadap dirinya. 

Namun masih tidak dapat dipastikan sama ada benar lelaki didalam gambar tersebut adalah benar seperti yang didakwa oleh Mohamad Bohari. 




Sumber : kaki share

Sumber :
ADS HERE

About Jubah Semalam

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.