Semasa

Ini Cara Kilang Produk Kosmetik Tiruan Hasilkan Produk Dalam Keadaan Menjijikan


Setiap wanita ingin menjadi cantik. Tetapi barangan wanita memang agak mahal terutama barangan kosmetik yang kadang-kadang mencecah ratusan ringgit. 

Oleh itu, ramai yang memilih untuk membeli produk tiruan yang lebih murah kerana ingin berjimat. Tetapi, mungkin ada yang sanggup mengambil risiko dan boleh merosakkan kulit sendiri. 

Rata-rata produk tiruan ini datangnya dari Thailand dan memang agak murah terutamanya ada juga yang dijual dalam bentuk timbang. 

Satu pendedahan terbaru dari laman Facebook Discounts from Cambodeal ini mungkin buat pengguna berfikir dua kali. Barangan kosmetik agak murah dan tidak berkualiti dan cara buatan agak menjijikkan. 


Dalam beberapa gambar yang tersebar, bekas-bekas untuk cecair gincu kelihatan bercampur-campur malah bekas untuk menuang cecair gincu itu amat kotor. 

Bekas gincu yang diisi cecair juga kelihatan seperti cat. Melihat keadaan ini tidak dapat dibayangkan anda mereka yang sanggup memakaikan produk kosmetik ini kepada bahagian muka. 

Memang barangan asli agak mahal tetapi kualiti tersebut dijaga dan wajah anda mungkin tidak terdedah kepada bahaya. - www.kakishare.my

FACEBOOK HERBAL RIMBA


Sumber : kaki share

Sumber :
ADS HERE

About Jubah Semalam

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.