Semasa

Luahan Hati Wanita Ini Mahu 'Dating' Setiap Hari Dekat Kubur Arwah Suaminya Menyentuh Hati Netizen


Seorang isteri yang kehilangan suami tersayang sudah pasti akan meninggalkan sedikit ruang kosong . Untuk mengubati rindu yang mendalam terhadap suami kenangan yang ditinggalkan sedikit sebanyak dapat mengubat perasaan tersebut. 

Sebelum ini, wanita ini pernah menjadi bualan netizen kerana kisahnya yang kehilangan suami. Baru-baru ini wanita tersebut dengan menggunakan laman Facebooknya Ahteng Sepet sekali lagi menjadi perhatian netizen. 

Jika diturutkan hati sudah wanita tersebut mahu tidur di sebelah kubur arwah suaminya. Ikuti perkongsian yang agak pilu ini. 

Dapat Peluk Cium Batu Nisan Pun Dah Cukup Bahagia

Nah, buat kawan-kawan yang rindu Kapten Sazali Sakiran. Aku dah sampaikan salam rindu korang kat abam misai aku. Harap-harap rindu tu sampai pada dia.

Rindu.

Puas hati aku harini 2 kali aku dating kat kubur. Punya panas cuaca harini, tapi aku tak peduli. Kalau boleh, aku bentang tikar pacak khemah tidur situ berhari-hari pun aku sanggup. Teringatkan bos aku punya petir, tak jadi aku nak ponteng kerja. Hahahahaha! 

Dulu aku ada jasad yang aku boleh peluk cium, ada jasad yang aku boleh tenung setiap hari. Sekarang aku cuma mampu tenung gambar & tanah kubur kau je abang. Haish, dapat peluk cium batu nisan kau pun aku dah cukup seronok bahagia tau. Lagi best dari peluk bantal seahorse kau.

Mesti Ada Yang Mengata Selfie Di Kubur

Haih lah abang. Untung kau dapat bini macam aku. Steady sayang kat kau biarpun kau 7 kaki kat bawah dah

Hah, aku pun nak belagak juga. Siapa kata suami dah takde aku takleh ajak selfie? Kau ada laki pun kadang laki kau tak nak selfie dengan kau. Lagi untung jadi aku, laki aku tak refused aku ajak selfie. Hahahaha! 

Well, aku tak gila. Aku tak bodoh. Aku tak bangang. Aku masih normal. Aku tahu ada spesis jibaok akan mengata aku selfie kat kubur laki aku. Ahh, lantak lah. Laki aku kot. Kang aku selfie kat kubur apak kau lagi haru. Hahahahaha.

Kepada sang suami, aku sayang kau. Tak pernah berkurang walau seinci. Rindu ni tak pernah berkurang walau sesaat. Jenguk-jenguk lah bini kau ni dalam mimpi ye. Tapi kan, kalau kau masuk mimpi aku mengarut-ngarut, elok kau jangan masuk. Hahahahah! Okbye sayanggg

Alfatihah buatmu suamiku,
Kapten Sazali Sakiran 



Sumber : kaki share

Sumber :
ADS HERE

About Jubah Semalam

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.