Semasa

Nampak Foto Perempuan Dlm Teksi. Bila Disoal, Luahan Driver Buat Aku TERSENTAK !!!

Nampak Foto Perempuan Dlm Teksi. Bila Disoal, Luahan Driver Buat Aku TERSENTAK !!! | Tadi aku naik teksi dari Taman Wahyu ke Stadium MPS. Berborak dengan seorang uncle India ini. Suddenly aku ternampak gambar seorang budak perempuan. Yes, gambar budak perempuan dalam dompet dia. Suasana terus berubah.

Gambar Sekadar Hiasan/Google Images

Dia tanya aku umur berapa, dah makan ke belum. Aku cakaplah sudah sebab jumpa makwe aku di KL Sentral tadi. Dia tanya bila nak kahwin. Well, standrd taxi driver ajak berborak.

So dalam berborak-borak itu, tak sedar yang saya dah sampai ke destinasi. Bila nak bayar tambang, aku ternampak gambar budak perempuan itu dalam dompet dia. Aku respect gila dengan uncle ini sebab simpan gambar anak dia. Such a very good father. So aku expect dia mesti bapa yang penyayang.

Aku pun tegurlah, “Anak uncle ke tu? Comel” Bukan niat nak mengorat anak dia, cuma nak puji biasa-biasa sahaja. Uncle itu tersenyum, dia cakap:

“Yes, anak saya. Saya rindu sangat dengan anak saya. Tetapi anak saya dah lama tak ada. Dia diculik dan dibunuh,” katanya.

Terus jiwa aku rasa tersentak serba salah. Katanya lagi, dia menyesal sebab lambat ambil anak dia masa balik sekolah dulu. Jadi dia pesan, kalau boleh hantarlah girlfriend atau tunang kau sampai rumah. Atau kalau dah kahwin nanti, make sure kau tunggu dia keluar tempat kerja.

Aku rasa macam serba salah bergurau dengan dia. Aku tak dapat bayangkan perasaan uncle itu masa dia menceritakan semula apa yang berlaku pada anaknya.

“Sibuk macam mana pun, family come first. Kalau ada anak, make sure awak tunggu dia, bukan dia tunggu awak di sekolah.

“Kalau dah kahwin, pastikan selagi awak tak sampai untuk jemput isteri, suruh dia menunggu di tempat yang selamat, yang ada ramai orang. Kalau isteri awak kerja office, pastikan dia stay di office atau jalan keluar dari kawasan office itu. Kalau anak, jangan lebih pagar sekolah,” pesan uncle teksi itu.

So aku ingat pesanan uncle itu sampai bila-bila. Even kalau aku lambat nak pickup anak aku nanti, aku akan upah orang hantarkan anak aku balik. Oh ya, aku terlupa. Uncle ini beria-ria nak menghantar aku balik sampai depan rumah. Sebab kebiasaannya aku selalu berhenti di kedai dan kemudian jalan kaki sahaja. Jimat.

Esok kalau ada rezeki, aku akan naik lagi teksi uncle ini dan dapatkan nombor teksi dia. Trust me, dia akan jaga customer dia dengan baik. Sebab teksi di Taman Wahyu ini jenis teksi yang familiar. Jadi peluang aku nak berjumpa semula dengan uncle ini tinggi. Boleh ajak borak selepas ini.

Sumber: Syukrie Sufian

P.S. 1 – Jangan Berani Memiliki Kereta Kalau Tak Tahu 31 Perkara Penting Ini Terutamanya No 23 !!!
P.S. 2 – Banduan Ini Kuat ‘Makan’. Apa Yang Dimakannya Pasti Mengejutkan Anda !!!
P.S. 3 – Kisah Benar Cikgu Diseksa Ketika Koma Sebelum Ke Mekkah..Terkejut Ini Puncanya !!!
P.S. 4 – (VIDEO) Kejadian Aneh Kubah Hijau Masjid NABI MUHAMMAD SAW Bertukar Warna Merah !!!
P.S. 5 – Ayam Ini Masih Boleh Hidup Setahun Lebih Tanpa Kepala, Puncanya Buat Ramai TERPANA !!!

The post Nampak Foto Perempuan Dlm Teksi. Bila Disoal, Luahan Driver Buat Aku TERSENTAK !!! appeared first on KITA VIRAL.



Sumber : kitaviral.com

Sumber :
ADS HERE

About Jubah Semalam

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.