Semasa

'Pencuri Tu Pukul Nenek Saya Dengan Kayu' - Cucu Tampil Keadaan Sebenar Video Pukul Wanita Jadi Viral


Sejak semalam, viral video seorang perempuan dibelasah teruk oleh penduduk kampung. Kejadian yang berlaku di sebuah kampung di Tasek Gelugor, Pulau Pinang itu dikatakan bermula apabila gadis tersebut telah mengintip sebuah rumah dipercayai untuk di samun. 

Video tersebut mendapat pelbagai reaksi apabila rata-rata netizen marah dengan tindakan orang ramai memukul perempuan tersebut. Saksikan video penuh tersebut dibawah: 


Sejurus video tersebut menjadi viral, seoranga gadis tampil menjelaskan apa yang sebenar berlaku sebelum penduduk kampung bertindak sedemikian. Berikut perkongsian penuh dari gadis tersebut. 
 

Sebelum ini, Harian Metro melaporkan wanita tersebut telah dipukul tanpa diberi peluang untuk menjelaskan keadaan sebenar. Gadis tersebut dilihat mahu menjelaskan apa yang terjadi apabila disoal oleh penduduk kampung. 

Menurut laporan polis yang telah dibuat, wanita yang dipukul itu mahu mencuri dan telah berlaku sedikit pergelutan dan wanita itu telah memukul warga tua tersebut dengan sebatang kayu. 

Jeritan meminta tolong dari warga tua itu didengari oleh anak serta jiran dan mereka bergegas membantu. - www.kakishare.my

FACEBOOK HERBAL RIMBA


Sumber : kaki share

Sumber :
ADS HERE

About Jubah Semalam

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.