Semasa

Penyanyi Malaysia yang popular di Amerika syarikat sudah bertuang


YUNA: Akhirnya yuna sudah bertunang, Yuna yang popular ketika ini di Amerika syarikat sudah melangsungkan pertunangan dengan Adam Sinclair di kediaman keluarganya di Shah Alam, Selangor,

Yuna terkenal bila lagu Dan Sebenarnya itu mula dimainkan dan tunang nya Adam yang juga adik kepada pelakon dan pengacara, Ashraf Sinclair, di lokasi penggambaran sebuah iklan televisyen pada awal tahun 2013.

Sebelum itu mereka kawan seperti biasa dan tidak lama dari itu baru rasa perasaan suka sesama suka pada akhir tahun 2015 dan mula serius merancang masa depan bersama.

Sebelum ini sudah buat upacara merisik  pada 27 Mac lalu dengan meriah.






"Yuna terasa terharu sebab majlis pertunangan kami yang hanya dihadiri keluarga terdekat dan teman karib berjalan lancar. Kami sekeluarga juga gembira dapat bertemu dan bermesra dengan ahli keluarga bakal suami.

"Ucapan Terima kasih dari yuna untuk anda yang tolong mendoakan kebahagiaan yuna dan adam. Berkat doa mereka, kami bertunang sudah," katanya dalam kenyataan rasmi kepada media.

Mengenai Adam, penyanyi yang memiliki nama lengkap, Yunalis Mat Zara'ai itu bersyukur dipertemukan dengan jejaka yang penyayang dan baik hati.

"Ini adalah momen manis dalam hidup saya, malah menjadi langkah pertama untuk kami bersama. Saya bersyukur dipertemukan dengan jejaka yang penyayang dan baik hati. Percaturan Allah itu sangat indah.

"Sejak kami mula berkawan,Adam mewarnai hidup yuna dan sentiasa lawak untuk bagi saya gelak dan ketawa. Saya gembira kerana bakal menjadi isterinya nanti, insya-Allah," katanya yang cantik dengan persalinan rekaan Hatta Dolmat

Adam dan yuna nak rahsia dahulu dan tidak memberi tahu tarikh perkahwinan mereka. Sebelum ini, mereka pernah dilaporkan bertunang tetapi perkara itu dinafikan Yuna.

Simbolik gambar dimuat naik penyanyi itu yang duduk di pelamin ketika zaman kanak-kanaknya, semalam bagaikan memberi gambaran dirinya akan ke fasa baharu kehidupan apabila menjalin pertunangan hari ini.

                              yuna di sarung cincin pertunangan di jari nya oleh ibu adam

sumber berita harian

Sumber : kaki share

Sumber :
ADS HERE

About Jubah Semalam

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.