Semasa

"Mengarut, Kebodohan Melampau!" - Suria FM Dikecam Bawa Mona Syamimi Ke Konti



Nama Mona Syamimi memang sedang meletup-ltup. Kisahnya ada merata rata di laman media sosial dan juga laman media arus perdana.

Populariti Mona Syamimi membuatkan radio Suria FM terpanggil untuk membawa pramugari ini ke konti.

Apabila laman Facebook Suria FM memuatnaik foto Mona Syamimi di konti, ramai pendengar yang meluahkan ras tak puas hati. Memang teruk radio ini dikecam orang ramai.

Kebanyakkan merasakan tidak patut Suria memanggil Mona Syamimi ke konti dan bersiaran memandangkan dia tiada kena mengena dengan industri seni hiburan tanah air.

Rata rata merasakan radio Suria FM sudah hilang arah tuju dan matlamat serta hanya mahu mengejar rating sahaja.

Ini antara komen yang ditulis:

"Apa faedahnya pihak Suria FM panggil org itu ke konti.....pelik dgn suriafm apakah matlamat pihak penerbit sebenarnya...untuk rating ker? Atau nak bunuh karier orang,suriafm...dia tu bukan org seni pun cuma nak jadi glamour spt artis...dia tu hanyalah pelayan kapalterbang shj tak lebih drp itu...lately suria fm dah melalut daripada matlamat asal stesen radio...

"Kemonlah suria. Kenapa la nk jmput orang yg takde guna dalam industri. Kena jadi macam dia ke baru dapat masuk konti, tu baru kacau org yg belum kahwin, kalau dah kacau laki orang, takkan nak panggil jugak. Panggil la artis baru nak up pun takpe.

"Suria FM ni mengarut. Suka jemput2 bodoh mcm ni. Masuk ni da kali keberapa suria jemput makhluk2 cmni. Banned jela. Mls support radio ni.

"Haa ade kebodohan melampau lagi hahaha..radio bongok ni dh boleh join venture dgn harian metro jd bodo bersama2..jenis nk naikan rating je..tetamu nan hadoo..

Ini antara komen yang ditulis:




Sumber : berita memey

Sumber :
ADS HERE

About Jubah Semalam

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.