Semasa

"Peserta Gegar Vaganza Musim Ke-4 Diberikan Lagu Sendu" - Datuk Seri Vida


Rancangan realiti paling popular di Malaysia ketika ini iaitu Gegar Vaganza sedang hangat dipertandingkan.

Gegar Vaganza musim ke-4 kini sedang berlangsung dengan sengit. Telahpun berlalu 4 konsert dan tiga peserta tersingkir.

Antara yang tersingkir ialah Ferhad, Raja Azura dan yang terbaru Haida.

Seperti biasa, penaja utama rancangan Gegar Vaganza ialah Datuk Seri Vida, pengasas produk Pamoga.

Pada musim baru ini, Dato Seri Vida telah meluahkan rasa hatinya yang mengatakan lagu para peserta pada tahun ini agak sendu.

Ini komen Dato Seri Vida:

"Macam mana sayang?
Saya sebagai penaja.. rasa
Bagi lagu macam nak nyanyi di pasar malam
Bukan bermaksud lagu asal tak best.. tapi
Sepatutnya..
Semakin bertambah minggu ni, semakin mencabar lagu

"Saya tengok juri pun macam tak tahu nak komen
Sebab penyanyi nyanyi dah baik..
Cuma lagu macam sendu je

"Ada penyanyi dapat lagu best..
Tapi banyak jugak buat penyanyi tak boleh berkarya.. ke sayang rasa macam?
Cuba komen..

Itulah pendapat dari Datuk Seri Vida sebagai penaja utama.

Di ruang komen, ada juga yang bersetuju dengan Datuk Seri Vida dan mahu peserta di beri lagu yang benar-benar menguji kehebatan sebagai penyanyi.

Ada juga yang sempat menyindir Datuk Seri Vida sebagai memandai-mandai kata sesuatu lagu itu sendu dan memerli lagunya I Am Me.

Sempat juga para follower yang memberi pelbagai cadangan yang bernas di ruang komen itu antaranya mahu peserta membuat lagu "mashup" dalam satu minggu.

Ada juga mahu kesemua peserta menyanyi lagu antarabangsa dalam satu minggu.

Memang banyak pendapat diberikan setelah DS Vida menyuarakan padangannya. Apa komen korang pula?

Sumber: IG DS Vida

Sumber : berita memey

Sumber :
ADS HERE

About Jubah Semalam

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.