Semasa

TERKINI: Johan Tak Sengaja Dedahkan Ozlynn Kini Sedang Hamil?



Ketika ini memang banyak artis di Malaysia atau pasangan artis sedang hamil dan menanti kelahiran anak.

Antaranya ialah Siti Nurhaliza, Jihan Muse, Ramona Zam Zam, Mawar Fareeda isteri Fizo Omar dan ramai lagi.

Ini satu lagi berita terbaru artis yang dikatakan sedang mengandung. Kali ini ianya merupakan spekulasi hangat yang sedang melanda pasangan pelakon popular malaysia.

Artis berkenaan ialah pelakon jelita yang juga finalis Super Spontan, Ozlynn iaitu isteri kepada pelawak popular Johan Raja Lawak.

Berita Ozlynn dikatakan kononnya sedang mengandung mula menjadi buah mulut apabila satu video dimuatnaik di laman Instagram milik Ozlynn dan Johan.

Menerusi video itu, Johan dan anak-anak dilihat menolong Ozlynn mengemas depan rumah. Anaknya menyusun selipar dan kasut manakala Johan dilihat sedang menyapu halaman rumah.

Ini tulis Ozlynn:

"Baru la namanya kerjasama.. mama kat dalam lipat baju lagi sebakul.. korang anak beranak kemas luar.. tunggu abang Ariq balik sekolah satgi.. giliran dia sapu rumah pulak.. nanti mama mop lantai.. nih nak panaskan lauk jap.. untuk ustaz dengan ummi.. bebudak ada kelas ngaji.. terus terang cakap.. kadang kami bebel jugak baru dorg bergerak.. tapi yang bagusnya bila dengar jek terus gerak... mungkin tak sanggup nak dengar kot. Mama sayang kamu semua."

Namun yang menarik nya di dalam video itu, Johan seperti telah bocorkan satu rahsia.

Ini kata Johan:

"Mengenangkan je ni..dorang dah tahu belum?"

Kemudian nya Ozlynn menjawab, dan menyuruh Johan diam tentang hal tersebut. Ekoran itu ramai beranggapan, 'mengenang' maksud Johan itu ialah mengenangkan Ozlynn mengandung.

Sebab itu Johan tanya, dorang dah tahu belum. Mungkin mereka masih belum ingin membuat kenyataan kerana usia kandungan masih awal.

Ini video nya:


Di ruang komen memang ramai yang menulis spekulasi Ozlynn mengandung dan bertanya kepada pasangan ini.

Ini antara komennya:


Sehingga kini pasangan ini memang tiada membuat sebarang kenyataan tentang hal ini. perkara ini masih lagi menajdi buah mulut dikalangan follower IG Ozlynn dan Johan.

Kita tunggu sahaja, nanti sudah pasti mereka akan membuat kenyataan tentang isu ini.



Sumber : berita memey

Sumber :
ADS HERE

About Jubah Semalam

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.