Semasa

Pelakon Baru Yang Kacak Ini Sedang Cuba Pikat Neelofa, Memang Secocok



Nama Alif Hadi memang ramai yang tak kenal lagi. Namun jika peminat setia drama bersiri Red Velvet sudah tentu ramai mengenali pelakon baru ini sebagai watak Danial.

Dalam drama bersiri Red Velvet arahan Michael Ang, lakonan Alif Hadi sangat mantap dan bersahaja sehinggakan ramai yang mula sedar dengan bakat yang dimiliki oleh pelakon ini.

Memang ramai yang suka dan mula terpikat dengan Alif Hadi melalui watak Danial ini.

Melalui watak Danial dalam drama Red Velvet, Alif Hadi merupakan rakan baik kepada Alif Satar dalam drama itu dan meminta kebenaran untuk mengurat Neelofa.

Kemudian Alif Hadi cuba memikat Neelofa dalam drama Red Velvet itu. Perkara berkenaan kemudian benar-benar terjadi di luar set pula apabila Alif Hadi memang ada dikatakan cuba memikat hati Neelofa.

Walaupun sudah mengakhiri siaran drama ini, hubungan mereka berdua sebagai rakan pelakon masih berterusan.

Semalam, Alif Hadi ada menulis komen yang agak sweet dan pick up line seperti mengurat Neelofa.

Neelofa dalam posting Instagram nya ada menghebahkan satu acara yang akan dihadirinya bermula pukul 11 pagi hingga 2 petang.

Alif Hadi terus mengambil peluang itu menggunakan pickupline "11 pagi hingga 2 petang? Saya akan berada di hati awak selamanya".

Ini komen dan juga respon dari orang ramai:



Wowo bukan main lagi pick up line yang Alif Hadi bagi kepada Neelofa.

Neelofa bagaimanapun setakat ini masih belum membalas komen yang ditulis Alif Hadi itu.

Setelah komen itu menjadi viral, orang ramai dan para follower Neelofa memuji tindakan Alif Hadi itu dan menyifatkannya sweet, gentleman dan berani.

Selain itu, ramai juga yang menyukai sekiranya Alif Hadi betul betul mengurat Neelofa. Mereka berdua ini dilihat secocok bersama. - Berita Memey

Sumber: Oh Bulan

Sumber : berita memey

Sumber :
ADS HERE

About Jubah Semalam

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.